Kas yra Trobos?Pagalba

Pristatymas ir grąžinimas

Pristatymas

Pristatymas nemokamas nuo 34,99 Eur krepšelio vertės

Taikoma minimali užsakymo suma - 14,99 Eur.

Kiekvieno užsakymo atveju taikomas vienkartinis pakavimo mokestis - 0,29 Eur.
 

NAUJIENA!
Atsiėmimas Trobos.lt užsakymų atsiėmimo punkte Vilniaus Akropolyje  

Trobos.lt užsakymų atsiėmimo punktą rasite Vilniaus Akropolyje. Patogiausias įėjimas – Ermitažo įėjimas.

Darbo laikas I-VII nuo 10:00 iki 22:00.

SVARBU: užsakymą atsiimti atvykite TIK gavę SMS pranešimą arba elektroninį laišką, kuriame informuojame, kad užsakymas jau paruoštas.
 

TROBOS.LT kurjeris

Šis pristatymo būdas galimas tik Vilniaus miesto ribose.

Pasirinkti jums patogią pristatymo dieną ir valandos rėžį galėsite pateikdami užsakymą.

Pristatymo kaina 0,99 Eur, nemokamas pristatymas nuo 34,99 Eur

DPD kurjeris

Šis pristatymo būdas galimas visoje Lietuvoje, išskyrus Vilnių (Vilniuje pristato TROBOS.LT kurjeris).

Užsakymą DPD kurjeriui perduosime per 1 darbo dieną.

Kai kurios prekės nėra pristatomos pasirinkus šį pristatymo būdą. Tokios prekės turi žymėjimą "Tik Vilniuje".

Pristatymo kaina 0,49 Eur, nemokamas pristatymas nuo 34,99 Eur

DPD paštomatas

Šis pristatymo būdas galimas visoje Lietuvoje.

Užsakymą DPD kurjeriui perduosime per 1 darbo dieną.

Kai kurios prekės nėra pristatomos pasirinkus šį pristatymo būdą. Tokios prekės turi žymėjimą "Tik Vilniuje".

 

Grąžinimas

Bendra informacija

Norėdami atlikti grąžinimą, savo paskyroje privalote suformuoti grąžinimo prašymą. Vienam užsakymui galimas tik vienas nemokamas grąžinimas.

Klientas apie prekės (ar prekių) grąžinimo statusą informuojamas el. paštu.

Suma už grąžintą prekę (ar prekes) grąžinama per 5 darbo dienas po pardavėjo (parduotuvės) patvirtinimo, jog priima grąžinamą prekę (ar prekes).

Taisyklėse pateiktas sąrašas prekių, kurių atžvilgiu ši teisė netaikoma.

Pavyzdžiui, negrąžintinos yra šios prekės:

  • greitai gendančios prekės ir prekės, kurių galiojimo laikas yra trumpas;
  • supakuotos prekės, kurios buvo išpakuotos po pristatymo ir kurios yra netinkamos grąžinti dėl sveikatos apsaugos ir higienos priežasčių.

Informacija, kad prekė yra negrąžintina, nurodoma jos užsakymo kortelėje.

Prekę (ar prekes) galite grąžinti tokiu pat būdu, kokiu jos buvo pristatytos:

  • per TROBOS.LT kurjerį, jei pristatė TROBOS.LT kurjeris,
  • per DPD paštomatą, jei pristatė DPD kurjeris arba užsakymas buvo atsiimtas DPD paštomate.

TROBOS.LT kurjeris

Prekė (ar prekės) grąžinimui surenkamos tik iš to paties adreso, į kurį prekės buvo pristatytos. Esant daugiau nei vienai grąžintinai prekei, prekės turi būti supakuotos atskirai - kurjeriui pateikiamos atskirose pakuotėse/maišeliuose.

Pasirinktu laiku atvykęs kurjeris paima prekę (ar prekes) ir ją pristato pardavėjui ar pardavėjams (parduotuvei ar parduotuvėms).

DPD paštomatas

Prekės gali būti grąžinamos tose pačiose pakuotėse, kuriose buvo pristatytos. Ant pakuotės turi būti užklijuotas su užsakymu gautas DPD paštomato lipdukas. 

Garantija

Visa informacija apie prekes, jų kokybę bei kita svarbi informacija yra pateikiama prekių kortelėse. Už TROBOS.LT pateikiamos prekės kokybę visada yra atsakingas konkretus pardavėjas (parduotuvė), kuris yra nurodytas prekės kortelėje, išskyrus tuos atvejus, kai trūkumai atsiranda išimtinai dėl TROBOS.LT kaltės (prekės pristatymo metu).

Reikalavimus dėl prekės (ar prekių) kokybės ar jų trūkumų klientas turi pareikšti pardavėjui. Jeigu klientas su reikalavimais kreipsis į TROBOS.LT, jam bus pateikta išsami informacija kaip susisiekti su atsakingu pardavėju.

Informacija apie prekėms taikomas kokybės garantijas (jų terminus, sąlygas) ir (ar) garantinį aptarnavimą pateikiama prekių kortelėse.